Tuesday, October 13, 2009

Hai larr nasib

'Luka lama berdarah kembali','Usah dikenang peristiwa yang lalu' and 'Biarkan ia berlalu' itulah antara ungkapan yang mengambarkan seseorang tengah bersedih or kecewa.Bukan orang len yang berperasaan macam turr makhluk tersebut adalah aku...ya aku!!tapi kesedihan aku turr bukan disebabkan putus cinta ka,gaduh ngan awek ka...(citt..aparah)
Apa yang menyebabkan aku dibelenggu perasaan macam turr,disebabkan kejadian 3 tahun lepas berulang lagi...Kejadian berlaku lebih kurang jam 12:45 tengah malam(10/10/09),time turr aku ada kat futsal centre dan aku mendapat satu panggilan talipon dan citanya cemni:-

Ibu: Assalamualaikum
Aku: Waa'alaikumussalam
Ibu: hang katna??
Aku: Kat futsal

Ibu: Hang p nek moto ka??
Aku: dak aih p ngan keta,pasai pa??
Ibu: Hah moto dah takda
Aku: Hah??!!

Teng..teng..teng...(sound effect gambaq P.Ramlee)

Ya ,itulah kejadian yang menimpa aku baru2 ni,kalau ampa masih ingat entry aku pasai superbike ari turr..sekarang superbike aku turr dah ilang(atau lebih tepat Hilang lagi)..hai malang sungguh nasibku,inilah adalah kehilangan kedua moto aku same model and same kaler lak turr...

Bila sampai kat umah kira2 jam 2 pagi ,cuma tinggai ni ja...cekap sungguh penyamun turr wat keja
pad lock pun hilang gak...sekarang ni rasa cam trauma or fobia nak beli moto lagi,kita beli elok2 makeup cantek2 senang2 ja depa kebas..haram #%$+7 betui (sori guys)


Maka dengan itu terpaksa larr aku nek keta p keja lani...nasib baek kanchil bley larr aku cilok2...

7 comments:

Crazee Lazzy said...

cisss celaka sungguh pencuri moto tersebut.. hang da pi report da? 2 kali plak tu moto hang kene kebas.. ish2.. sian kat hang.. ade hikmah kot.. ape kate hang trus bli superbike trus.. abes cite.. xde sape nak kebas da.. berat sgt..

Mrs. Fedex said...

Owh.. Patutla sunyi sepi sehari dua..
Takpala.. Nan ado naseb ha..
Lenkali beli yg second dah la..
Depa bila tgk baru2 ni kenan kot..
Kot blah sana banyak pencuri?
Haishhh.. Bawak moto masuk lam rumah bila mlm.. Hehe..

shazruls said...

-->Fhad: aku dah p report dh lani dok tunggu claim ..tapi tahun depan baru dapat,aku ingat tak mau beli moto dah wat masa ni...

-->MrsFedex: sunyi turr pasai lani ada kt putrajaya,sok baru balik...kawasan kami turr memang tak dinafikan banyak penyamun...tatau nak wat pa dah ngqan depa

Mrs. Fedex said...

wah.. wah..
pi putrajaya buat mende?
tak habaq ok.. sampai hati..
sob.. sob..

shazruls said...

larr...ada keja sket,turr pun terpaksa amek emergency leave...

Crazee Lazzy said...

lahh hang mai putrajya ka? awat x bagi taw? leh pi beraya umah aku.. heheh

shazruls said...

takpa larr ..len kali ja,aku p pun sat ja ada urusan seri paduka baginda..