Wednesday, October 28, 2009

Cemerlang gila

Setiap kejadian ada hikmahnya...betui larr turr ,kadang-kandang kita sendiri tak perasaan yang kita alami pekara semacam ini tak terkecuali larr kat aku sendiri...Mana tak nyerr,sejak motor aku kena curik ari turr aku kena nek keta larr pi keja,tur sepasai dan kena lak pi awai lak turr ...yang turr bukan apa,pasainya aku dok kat area butterworth keja pulak kat bayan lepas(penang island) terpaksa larr merentasi jambatan turr..


Bagi mengelakkan jem terpaksa larr keluaq umah awai .Aku punya target at least 6.45am mesti sampai kat Tol kalau lambat 2-3mint menahas aku...Jeeeeeemmmmmm lar jawapnya


Kalau ampa boleh nampak ,cuba tengok attandance aku semua clock in kul 6 lebih jerr,my personal best 6.51am..tak pernah aku buat sepanjang karier pekerjaan ..masuk keja kul 8am kul 6.51am dah sampai dah...gila cemerlang ni

Ni gambaq time jambatan tengah di ubahsuai

Pada rakan2 diluar sana kalau sapa nak juai motor ,koling2 larr aku...

2 comments:

Anonymous said...

katner nie...

shazruls said...

gambaq turr suma kat jambatan pulau pinang