Tuesday, October 20, 2009

Makin Mantop...

Semenjak kehilangan moto ni ,pengangkutan utama aku ialah keta kanchill ..maka dengan itu kena lah aku baikpulih serba sedikit keta ni supaya keupayaan keta meningkat...

Boleh dikatakan keempat2 absorber keta dah tak bley pakai ..hancusss...

Penukaran kepada penyerap hentak boleh laras(adjustable absorber larr turr)..

Alang2 tukar absorber,tukaq skali tayar..tayar dah macam tayar GP(abis bunga)

Hatta ..aktiviti mingguan pun kena tambah...cuci keta!

Kadang-kadang polish...

(buat iklan free jap)


Dua gambaq terakhir ni saja nak tunjuk kekilatan bumbung keta...heheheheh

4 comments:

jai@jezz said...

kesian... moto kamu ilang yerk... hehehe terpaksa naik keta.. :)

shazruls said...

tur larr pasal...tak bley larr nak merempit lagi

fhad said...

pakai keta la besh bro.. senang nak angkut marka.. hahah..

shazruls said...

ari2 nk angkut marka terok gak arr...