Wednesday, January 20, 2010

Laptop/notebook/komputer riba untuk dijual..

Greeting everyone....pinjam jap tagline ian

ok seperti tajuk diatas,aku ingin mengiklankan sedikit dagangan tanpa cukai dari one of my friends iaitu...

Sebuah laptop/notebook/komputer riba jenama Compaq Presario

Menggunakan enjin AMD turion 64 x2


pistone: 1GB ram


simpanan: 250GB hard disc

selain turr:-

DVDRW
5 IN 1 CARD READER
6 CELL BATT.
WINDOWS 7
Buit in Camera 1.3megapicxel

and few free gift such as optical mouse,carrybag etc...
very rare use - 1 time per week or none
In good condition
Price : RM1500 ( Negotiable )

Jikalau berminat sila hubungi:
En. Asri - 012 5328728


*sila link kan entri ni pada rakan2 yg lain..kerjasama anda amat dihargai

7 comments:

Crazee Lazzy said...

hp xde ke? tu laptop RM 1300 gua angkat.. hahah

shazruls said...

hp apa hg nk? nokia E71 tak nak ka?..klu betui2 berminat ngan laptop turr sila berhubung terus ngan En.Asri turr...(jgn wt hubungan sulit sudah)

Mohd Hazri said...

Rasanya compaq tu keluaran HP la. dan hp bukanlah handphone seperti yang berada dalam pikiran ko encik shazruls

-pakar urut

shazruls said...

sorry silap lak,akau igt hp turr handphone ...i'm sorry...tenkiu hazri

-->hazri: next gath hg p dk?

Unknown said...

dah ada 1, tak mampu nak ada 1 lg.

Mohd Hazri said...

X p kot. 3 hari 2 malam. Sah-sah aku takleh join. Aku cuti 2 hari je. Tu pun tak tentu. Keja shift tak sama ngan opis hour. huhuh

shazruls said...

-->yobsomo: ok larr turr,tp sapa2 mau buleh tipon no yg tertera

-->hazri: aku pon cuti 2 ari ja,klu nk p kena apply cuti larr...jom arr...xpa la lgpon lambat g,nnti bincang len