Monday, July 19, 2010

pergi yang tak kembali...

Dengan termenterainya pengesahan tukar hakmilik kendaraan oleh pegawai Jabatan Pengangkutan Jalan,maka sah larr kanchill ini bakal jadi milik orang lain...
Hampir dua tahun aku guna keta ni dari keta kosong tadak apa sampai lar ke penukaran tranmisi otomatik berenjinkan dahaitsu mira model L5...complete set bodykits,dashboard,kusyen dan rims L5...
Sayang turr memang larr sayang tapi mungkin jodoh kami hanya setakat ini sahaja,semoga pasni kanchill akan berjasa pulak untuk orang len...khidmatnya sangat diperlukan oleh masyarakat...hurrmmm....1st entry kat blog ni pon adalah berkisar tentang kanchill,apa bley buat jodoh tak kesampaian
Jual beli keta ni dah memang jadi kebiasaan kehidupan aku ,memang tak penah steady ngan satu2 jenis keta turr ..kanchill ni larr paling lama pon..so pasni nak pakai keta apa lak or beli bas rapid pulak kot ramai sket leh nek..amacam ok dak??!!

6 comments:

fr34k said...

sedih gak...then ko berulang nek belalang tempur je la?amik la kete aku own...kot nak bersiar2 ka...skarang aku suka jalan kaki...huhu

shazruls said...

biaq btui ben...hg bagi aku pnjam 3series kerr ,fuyooo...

enuLwanie said...

nsib baik sempat merasa naik kete kesayangan abg.
mst rindu nk naik kete abg yg comel tu.. ;)

shazruls said...

wanie:heheh...tapa pasni kita nek rapid lak

deus X machina said...

beli teksi la...pakai ngv, jimat pun jimat...hahaha

fr34k said...

kalau ko nak pakai la...aku nyer bukan 5series...hehe