Wednesday, July 21, 2010

Berita baek untuk lelaki..dah macam iklan pulak

Paparkan kali ini akan memaklumkan pakar dan panel pysho aku..
Ni larr orang nyerr kalau setiap kali kecederaan kaki berlaku..dan kat sini jugak larr jerit pekik aku akan kedengaran...adat larr turr setiap kali terpelecok,terseliuh,patah or dislocate tulang temulang dan sistem saraf..memang sakit dowh...
tapi kat sini tukang urutnya amat gentle orangnya...sungguh berhati2 dan berperikemanusia,sakit turr memang sakit tapi dengan pengalaman dan teknik yang betui anda tidak akan terasa sangat kesakitan turrr
apa yang membezakan ngan tukang urut yang lain beliau memulakan mengurut dari tapak kaki serta memakai glove bagi memastikan keselesaaan pelanggan..sedap larr rasanya..katanya tapak kaki ada banyak point untuk check sistem saraf seluruh badan so kat situ beliau buleh mengagak kebarangkalian penyakit yang akan dihadapi oleh pesakit.

Selain turr pada yang berminat ngurut seluruh badan ala2 spa pon buleh mendapatkan perkhidmatan kat situ...anda pasti puas,selalunya kat tempat lain 20-30minit skali urut tapi kat sini 1-2jam sekali urut..perkhidmatan urut ini hanya dijalankan diwaktu malam sahaja dan satu2 malam hanya 3 orang(max) ja dibenarkan diurut(ya larr sekali urut 2jam takan nak amek sampai 10 orang kot)

jika anda berminat untuk mendapatkan perkhidmatan sila mesej je kat 0174631385(Shaidan @ 'Pak Dan') untuk wat booking..tak perlu pulut kuning or ayam madu hanya derma ikhlas dari anda ...perkhidmatan ini terletak di kawasan Tasek Glugor,Butterworth.

10 comments:

miEz haNeM said...

takut tgk bulu kaki..
hehehehee

deus X machina said...

tukang urut wanita ada tak?
erk888

Razman said...

deus, wanita pandai urut batang je. kaki tak reti.

eh, asal aku yg rep kan ni?

Azura said...

hahaha.. takut tengok bulu kaki? gerangan mana yang empunya kaki tu?? maaflah yer, terlihat ler plak... aurat!

HEROICzero said...

hahaha~ ingat urut apa la td.

*peh, mcm ketat jek muka pakcik neh. bahaya2. mesti menjerit2 jap g. keh3

shazruls said...

>CCG: hahaha turr bukti kejantanan kot

>deus: ada ..tp payah sket nk di'entri'kan

>razman: hehehe...terima kasih tolong jawap persoalan deus turr,aku setuju

shazruls said...

>zura: yg pasti bukan saya punya

>hero: nk baek cepat kena tahan jugak larr...kekek

norfaridahanum said...

tukang urut perempuan utk perempuan ada jugak x? *muka serius*

shazruls said...

>anum: ada...akan diurut oleh isteri beliau,hanya utk perempuan aja

jaja said...

oooo ni la pak dan..