Friday, November 6, 2009

Birthday

Ingat lagi dak gadis kecik molek ni....

Pada 31hb Oktober lalu beliau baru saja menyambut hari lahir ke-3...Happy birthday gurl
Bedak kat muka dia boh sendiri kononnya nak nampak cantek bila tangkap gambaq...hahahaha budak2

10 comments:

~AmyLiana8886~ said...

so cute..chubby..comel sgt..

shidah said...

saper ajaq dia bebedak nih..
ni mesti kamu kn..kn..kn..

shazruls said...

mana larr saya tahu bab bedak membedak ni..dia pandai reka sendiri,tgk mak dia pakai kot

shazruls said...

-->amy: memang cute pun tapi kalau menangis tak guna seduit..banyak akai dia ni..hahahah

Mrs. Fedex said...

comel..

shazruls said...

-->MrsFedex: mau dok ushar selalu baru dapat anak comey..hihihi

fhad said...

hahah... anak hang ka bro? tapi tomei cam aku ja ni..

shazruls said...

mcm anak aku muka cm hg plak,skandal ni...ehh bila masa aku kawen nie...

b.e.r.r.y said...

cakap cam owg tua bdk nih.. :D

shazruls said...

whose that "orang tua" arr...orang lama ok gak lerr