Friday, May 27, 2011

Misi bunoh diri

Untuk makluman aku sebenarnya bekerja dalam industri pembuatan,kalau nak di ceritakan memang best and trill orang kata dalam bidang ni.Tapi dalam best2 turr ada gak risikonyerr,antaranya selalunya larr anda akan terpalit2 minyak greese dan luka2 kecil kat tangan turr dan bila tiba order berlambak2 pakai nampak tidoq kat kilang larr,tapi risiko paling menakutkan bila equipment yang kita buat turr ada problem..terpaksa larr pi wat setel

Misi kali ni ke Seremban dan misi kali ni agak terkejut tergempaq..mana tak nya,customer komplen ari Khamis ari jumaat dah kena turun Seremban lak turr...Air Asia larr jawapnya

Paling sadisnya..aku kena pi sorang,memang aku bangkang habis2an ..namamposs sorang nak kena setel 4 system .4 system bersamaan 12 biji dah tu sehari ja pulak

Alasan diorang "ala you pi inspect saja ma"...mangkuk tul,dah customer komplen dah tentu ada issue dan kalau dah 12 biji mana sempat siap sehari turr dowh!!!

Seperti dijangkakan memang tak siap pon,nak jadikan cerita customer tambah komplen katanya "4 system lu antar sorang saja ka,itu olang superman ka"...

Maka jadinya terpaksa larr aku extend sampai ari isnin and setel dengan jayanya..tapi ari jumaat turr seres aku penat ,aku cuma sempat break time sembahyang jumaat ja pastu diorang kerah sampai kul 9malam...tak sempat larr aku round2 seremban and batu kikir

7 comments:

oranglidi said...

bunuh diri? apakah??

yg pasti ada gmbar pramugari dari jauh... baek punya. haha

HEROICzero said...

hehe. biasa la tu. kerja. asalkan siap, alhamdulillah. =)

shazruls said...

>orglidi: hahaha gambaq secara tak sengaja turr

>hero: tu la pasal,kalau selalu macam ni bengkok aku...heheh

kingbinjai said...

Alo pi seremban tak rogr. Dekat dah tu! Mentang2 kat sini tadak bot

shazruls said...

hahaha....aku pon xdan nk round2 sana,jadual pack sgt daa

mohd nizam said...

ok la tu....outstation....kan senang nk dpt keja cam ni.....kerja....kerja...kerja....

mira hanim said...

keje per en shazruls ne