Saturday, January 1, 2011

Entri tahun baru

Bahang kemenangan Pasukan Malaysia menjuarai Piala Suzuki AFF masih jelas terasa,bolasepak tetiba jadi suatu fenomena walaupun ianya memang sukan nombor satu negara.Semua orang pakat dok main bola larr pulak,ari tu Malaysia menang badminton semua pakat main badminton,menang squash semua dok pakat beli raket squash,,,hahah biasa arr turr tanda sokongan rakyat,sapa kata rakyat tak bersatu...

tapi aku memang dok main bola (futsal) tiap jumaat malam sebab itu antara hobi aku pun...tapi kali ni ada friendly game ngan team customer dari Seremban,layan gak diaorang ni..dan pasai diaorang ni bertapak kat tempat keja aku larr hampir setiasp ari aku berkerja 8pagi -8malam enam ari seminggu kadang2 turr tujuh ari seminggu...so kalau dh lama tak update maknanya aku sedang sibuk n FYI FB aku dah DeActivated wat sementara...

Anyhow...Selamat Menyambut Tahun Baru 2011

5 comments:

Unknown said...

yeah Harimau Malaya!

Happy New Year gak!!!

e. indah said...

suma org mula semangat balik jiwa2 Bola Negara ...

nWay Selamat Tahun Baru 2011 ok ...
: )

ungu luna said...

okee... (:

Happy 2011 incik sayang...

ungu luna said...

okee... (:

Happy 2011 incik sayang...

HEROICzero said...

heheh selamat tahun baru~ =)