Friday, October 8, 2010

Ranap RM221.50 aku....

Last day of syawal 1431...

masih nak cita pasai raya lagi kerr...lemang pon dah hilang bau dah pon,yang pasti time gini ramai pulak wat kenduri kawen...ada dapat jemputan dak???

Tapi sebenarnya bukan nak cita pasai kenduri kawen or rumah terbuka..nak cita sket naseb malang aku ngan motor kau ni...dok tak dok yamaha 135LC aku breakdown pulak

apa yang problem sangat ni,rupanya body coil aku dah 'kong'..pada mulanya nak ja p Yamaha service center wat claim ..tapi memandangkan warranty dah tamat terpaksa larr mengeluarkan wang saku aku sendiri...haih tak dan setahun jahanam pulak menatang turr,yang bestnyerr kat warranty card tulis "warranty ini tempoh laku setahun atau 15 000KM or which ever come first" ..mangkuk tul meter pulak menunjukkan 16 000KM.....

8 comments:

ungu luna said...

sila besabaq, senyum sket kaih...

norfaridahanum said...

tunggu jemputan kahwin awak.lalalala

HEROICzero said...

bila masih dalam warranty, tak mo plak dia nak rosak kan? kekeke~

oranglidi said...

jom a wat konvoi . beskot ada lc gak. heehe..

shazruls said...

>ungulunamaya: bersabaq separuh drpd iman

>anum:kad kawen...hehehe..nnti sy antaq kena mai na

shazruls said...

>hero: turr larr pasai..kekeke

>orglidi: jom arr ..bila???

Azura said...

tu sebab merempit dengan cik nana sgt kot...

shazruls said...

>zura: pulak dah...manada