Wednesday, May 5, 2010

to KL->BB->S.Alam... Part 1

"Selamat hari Pekerja" diucapkan...Pada 1hb Mei yang lalu bersamaan Hari Pekerja aku sekali lagi di'kidnap'..Kemana pulak diorang bawak aku pi ni...

Tanpa sebarang soal siasat aku terus dibawak pergi menjelajahi lebuhraya yang terbentang luas..Highway PLUS agak sibuk ketika itu maklum larr hari cuti ramai amek peluang untuk jalan2..(makan kenduri,bawak family melancong,bawak aweks and etc..)

Mereka inilah yang meng'kidnap' aku sebab turr aku redhakan aje..perjalanan dimulakan seawal pagi<--aku guna perkataaan pagi supaya nampak lebih displin padahal time turr dah kul 11.57AM (pagi gak kan)...pagi2 turr breakfast di Mekdi,i loike Mekdi...hehehe

Perjalanan hanya mengambil masa selama 3 jam..deras sungguh diorang ni bawak keta,aku tak beberapa ingat sebab semasa dalam perjalanan turr asyik terlena mungkin disebabkan keselasaan yang amat sangat membuat aku jadi begitu nasib baik aku tidak diapa2kan..tapi ADAKAH aku diapa2kan ?ntah lahh..?

Ketibaan kami disambut meriah oleh ahli2 lain,diorang bawak kami makan kat Hainan Chicken rice shop...mmmm sedap..tengok mamat baju oren kat belakang turr begitu lahap menelan daging ayam..

Dah kenyang baru dioarang bawak pi jalan2...kat mana lagi kalau bukan kat BB kompleks and Sg.Wang(hanya terletak bersebelah ja ngan restoran tadi..)

Kat sini kami 'ter'banyak membuang masa selain membeli belah aktiviti menunggu rakan2 yang sesat adalah punca kelewatan kami

Agak bosan menunggu dan memberi tunjuk arah pada rakan yang sesat turr ,akhirnya kami berpecah jadi beberapa kumpulan..beberapa anggota mengambil keputusan untuk lepak jap kat area Maybank sambil2 menyaksi show free dari golongan2 yang berpeleseran kat situ ..best wooo ada shuffer ,breakdance ,thai girl show ehh ada kerr..

En Mus yang berjaya ditipu oleh salesman untuk Helicopter kawalan jauh ni,tak sampai setengah jam jahanam de...hahahah

Agak memenatkan kehidupan aku ari tu...terlena lagi aku seketika,bangun2 ja tengok ramai sekelliling aku...kenapa mesti AKU ...tidak!!!...
Apakah yang anda fikirkan?? ..nantikan episod seterusnya

10 comments:

Q said...

about me dah berubah lagi nampak nya. hahaha. (takde kaitan dgn entri pon)

p/s : dah pindah blog.

shazruls said...

selamat berpindah ke rumah baru...keep in touch !

ungu luna said...

dak la, kdg2 dan lg la awak kata kat pencolik tuh... 1157 ta masok 12 lg, so mmg still pg... bluekkk! i love mekdi, dia pon nak... tp awak lgsg tk memperkecilkan kehebatan naget dia, i loike~ =)

musya comel! saya suka gambaq kt bb tuh, tetiba saya nmpk secomel musya ;P heee...

sian mus, tuh la camtu la salo...asek kena kencing jaa... sabaq mus...

awak keja tidoq ja naa...

shazruls said...

tapi saya redha ngan penculikan itu..sapa kata sy xsuka mekdi,mekdi ok pa...hehehe

suma dlm gmbaq ni comei2...

ungu luna said...

tapi saya redha ngan penculikan itu<--- ;P awak ja tak comel, awak org tua. tadak sapa aih nak apapakan awak semasa perjalanan tuh ;P

shazruls said...

hahaha...selamat lagi saya kan...

ungu luna said...

ya awak...

Unknown said...

musya ja?ben tak?

shazruls said...

sepatutnya Ben dan mamt yg pakai baju oren turr cik nana segan nak bagitau

ungu luna said...

Ben pon comel gak...cam Musya la, dedua comel... awak tak comel laa... ;P heee... menyempat ;P