Friday, April 30, 2010

honeymoon kejap...

"Selagi belum tutup mata,kerja..kerja..kerja.."..itulah dialog M.Zain dalam cerita Labu Labi..

Dialog turr membayangkan betapa sibuknya seseorang itu dalam rutin kerja diaorang,aku pun tak terkecuali...ya aku baru saja abes satu projek,makan sebulan gak baru abes padahal mesin ni tak lah besar mana pon tak larr canggih mana pon..

Antara sebabnya : itu korang nampak benda yang kat tengah2 kaler biru turr..hah yang turr micro stage(sejenis micro motor) ianya berakurasi (accuracy) 30 micron...received lewat,dekat 8 minggu baru sampai


Namun demikian setelah ianya sampai kerja2 pemasangan berjalan agak lancar walaupon kekurang tidur time turr..syukur alhamdulillah ianya jugak slamat di'shipped'kan ke bangkok dua ari lepas..nasib baik aku tidak turut serta dalam pemasangan disana pasainya aku sendiri tatau nak pakai baju kaler apa kat sana..merah ka?kuning ka or tak berbaju<--bley gitu

pasni bley larr aku kembali ngan aktiviti sosial aku...hheeheh next project satu bulan dari sekarang,so honeymoon dulu

6 comments:

Pensel Kontot said...

mesin apakah itu?

shazruls said...

industrial machine for semiconductor company...lebih kpd media transfer

deus X machina said...

layan bola duluuuu

shazruls said...

hahaha thats right..skrg ni ari2 mai keja layan CM jerr

HEROICzero said...

peh tengok mesin2 neh, teringat time praktikal dulu.. ngeh3x..

shazruls said...

hehehe..dulu praktikal wt mesin gk kerr