Monday, November 2, 2009

Taman Desa Murni

Adakah kawasan penempatan anda selamat?aman?harmoni?..sejak kes kecurian moto ari tu,perkara2 camni selalu bermain di kepala hotak aku..nak beli moto baru pun dok pikiaq 5-6 kali jugak..hah larr,satg beli hilang lagi...

Kes kecurian moto dikawasan umah aku ni semakin menjadi-jadi.Selang dua minggu moto aku hilang ,moto jiran aku lak hilang,kejadian berlaku kira2 kul 6.30pagi..ampa tengok sat, siang-siang buta pun bley hilang..depa(penyamun)siap angkat pagaq lagi...mangkuk ayun tul..
Apa masalah2 sekitar kawasan kejiranan aku ni?dimana penguatkuasa or pegawai keselamatan?atau tak cukupkah anggota untuk buat kawalan?..semenjak setahun kebelangkangan ini memang aku tak nampak pun polis buat rondaan ,aku bukannya nak mempersalahkan depa tapi sejak kes2 curi ni berleluasa sendiri mau ingat larr..
Kepada siapakah untuk aku mengadu dan siapakah yang akan mendengarnya pulak..?

2 comments:

~amy liana8886~ said...

Taman desa murni? katner tu? tganu pun ada..

shazruls said...

oh yaka...gu kite belake..