Monday, November 30, 2009

2 minggu yang memenatkan

Dah lama gak aku menyepi bukannya sebab aku ni merajuk,menyendiri,malaih,H1N1(ya Allah minta simpang larr) or etc...yang sebetuinya aku teramat sibuk ngan urusan keja..dalam masa turr tak dinafikan aku masih sempat lagi nak komen blog kawan2(itu ja yang aku sempat)...

Memang memenatkan,boleh dikatakan sepanjang dua minggu sudah kami bekerja lebih 18jam sehari (termasuk weekend),boleh dikatakan sari 3-4jam ja tidoq..

Kadang2 aku terpaksa korbankan lunch time untuk tidur sejenak...

Tapi kepuasan itu terbit bila projek sudah siap...

Antara peralatan yang digunakan dalam pembuatan mesin ni..rod end bearing


Sudah pasti aku kelihatan segak lagi kacak sentiasa..

Benda ni ada berlambak,kalau wat benda ni sebagai souviner ok dak??

Dengan berakhirnya projek ni boleh larr aku kembali aktif ber'blogging'balik...
Gambaq kenangan bersama 'mat saleh'(customer from gillete)..

2 comments:

Anonymous said...

nk wat souvenir menda alaf tu? xpatut..huhu

shazruls said...

kalau dipasaran mahai oooo ... RM39.90 kot