Tuesday, September 29, 2009

Syawal datang lagi

Sekali lagi aku ucapkan "Selamat Hari Raya aidilfitri " pada muslimin n muslimat...seronok dak raya tahun ni??!!..sibuk?!..memang sibuk kan!..aku sendiri tak sempat nak snap gambar di musim perayaan kali ni,sibuk larr katakan..

Seperti tahun2 sebelum dipermulaan acara selepas solat sunat aidilfitri,acara ziarah menziarahi dijalankan..tak lupa jugak kepada yang telah pergi..sob!sob!sob!...disini bersemadinya arwah tok,pak su n mak ngah,mari lah kita sama2 sedekahkan Al-Fatiha semoga roh2nya dicucuri rahmat..Al-Fatiha...

Balik jer ke rumah...turr dia,meneru budak2 mai beraya tak putus2 ...dialog standard depa..,"kami dah kenyang tak mau makan" or "nak raya ja tak mau makan"...paham2 ja larr..kita dulu pun cam tu gak

Hari ke 4 baru larr aku berpeluang beraya rumah rakan2



Sapa kata ekonomi malaysia merosot??!!cuba tengok kat shopping kompleks,time2 raya pun masih berpusu-pusu orang membeli belah...
Setiap tahun aidilfitri berbeza2 bagiku ,setiap tahun ada keistimewaannya sendiri..bagaimana dengan anda

Lepas ramadhan ni ada sedikit kemalasan lak nak post entry ni,psai pa tak taw..








4 comments:

Anonymous said...

snap gambar pakai cam ape ek? SLR ke? cantek2 je gambar...huhu

shazruls said...

-->Hidayah: saya pakai canon DSLR,saya baru ja belajaq teknik2 snap ni tak qatam lagi...

Anonymous said...

abg ijan... aper nie.. gmbr kat trong tadak pun... ni nak kecik ati nie...

shazruls said...

-->fara_lf: nak ada camna tak snap satu hapa pun...tengok kat blog nyah larr..nanti kita link