Wednesday, September 16, 2009

Persiapan ari raya

Bila tiba ari raya ni larr antara aktiviti yang harus dilakukan...
Tahun ni satu sampul pun tak dapat,nasib baek tahun lepas nyer banyak lagi,siap ada sampul gambaq Rozita Che Wan lagi...
So far aku tak nah lagi pi tukaq duit raya kat bank,pasainya aku akan kumpul wang turr sendiri dan aku menggunakan teknik selit duit turr kat buku tebal or dairi barulah duit turr keras elok ..hehehehe..tak yah pi bank dah..

Oleh yang demikian selalu larr sangat aku disindir oleh budak2 dapat duit lama larr ,duit burok larr...amboi!amboi!amboi! tur pun kira bersyukorlah dapat gak duit raya...lagi mau komplen ka

Aku akan sama ratakan agihan angpaw ,tiada birokrasi dalam agihan and no politik wang..tak kiralah hang sekolah rendah ka sekolah menengah ka semua aku bagi sama ja...

5 comments:

mia said...

rozita che wan??!! minat dia kerr

Hidayah said...

nak duet raya gak...huhu

selamat hari raya

shazruls said...

-->Hidayah: turr soalan senang jerr nak jawap,klu nak duit raya mai umah larr...anyway selamat ari raya jugak

Abdul Majid said...

xKesa la klo duet bru ke lame...
Klo saye dpt...
Beshnyeeee!!!!~
Huhuhu :P

Ms.Independant said...

Oops!
Slh login akaun!
Pdmkan eh yg ProfIsa tu!
Hahahaha